Objednávka
• Platné jsou pouze objednávky s vyplněnými kontaktními/fakturačními údaji, vybraným způsobem platby a dopravy.
• Odeslaná objednávka je závazná. • Po odeslání objednávky bude zasláno na Vámi uvedou e-mailovou adresu potvrzení objednávky a dále vyřízení a odeslání zboží.
• Na zboží, které není skladem a bude nutné jej zajistit jako zakázkové, požadujeme před vlastním objednáním zálohu ve výši 50-100% (zboží bude objednáno až po zaplacení zálohy!)
Způsoby platby
Dobírkou – hotovostní platba při převzetí zboží (obdržíte pokladní doklad, faktura bude přiložena ke zboží)
Platba předem na bankovní účet - e-mailem obdržíte zálohovou fakturu na 100% hodnoty zboží - na faktuře při dodání zboží bude tato záloha odečtena (výsledná částka na faktuře bude 0,-Kč)
Kartou – bezhotovostní platba při převzetí zboží (pouze při osobním odběru zboží na pobočce)
Cena zboží
Ceny uváděné v sekci e-shopu http://www.zelezarstvi-sazava.cz/ , obsahují veškeré daně a jsou platné.
Ostatní poplatky stanovené zákonem jsou uvedeny v ceně. (např. poplatek za likvidaci elektroodpadu apod.)
Ostatní náklady spojené s dopravou a balným upřesňuje odstavec „Způsob dopravy“ těchto obchodních podmínek.
Způsoby dopravy
Vzhledem k rozmanitosti nabízeného zboží/materiálu je každá objednávka posuzována individuálně. Zboží objednané přes e-shop http://www.zelezarstvi-sazava.cz/ lze vyzvednout přímo v kamenném obchodě Koliba, Sázava. Vyzvednutí na pobočce je nutné avizovat při objednání zboží.
U objednávek je cena dopravy stanovena na 140-vč. DPH s dodáním těmito způsoby:
• Veřejný přepravce (PPL, Top Trans, Česká pošta atd.) – standardní balíky do 5kg a maximální délka zásilky (nejdelší strana) 200 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm
Termíny dodání
Je-li zboží skladem, je termín dodání cca 5 pracovních dnů. Nebude-li zboží skladem, budete telefonicky/e-mailem informováni o předpokládaném termínu dodání.
Převzetí zboží
Při převzetí zboží se přesvědčte, zda obal zboží není poškozen. Při jakémkoliv poškození obalu sepište s řidičem/pracovníkem spediční služby reklamaci, případně zásilku odmítněte.
Reklamace
V případě reklamace nás, prosím, neprodleně kontaktujte na e-mail: náš e-mail kolibasazava@gmail.com nebo tel.777 327 907. Dle povahy závady, společně zvolíme nejoptimálnější způsob vyřízení reklamace (servis, zaslání zboží…). Pro uplatnění reklamace je nutné předložit doklad o koupi (fakturu) a záruční list (je-li přiložen a jedná-li se o reklamaci po uplynutí zákonem stanovené záruční doby). Veškeré následující kroky se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)
Odstoupení od smlouvy je možné do 14-ti dnů od převzetí zboží a to písemně na e-mail: kolibasazava@gmail.com Konkrétní podmínky odstoupení od smlouvy a vrácení zboží se řídí Občanským zákoníkem §53, odstavec 7, 8. Vrátit lze pouze kompletní a nepoškozené zboží, jehož obal musí být originální, nesmí být poškozen nešetrnou manipulací a ani jinak znehodnocen (např. polepky přepravců, popisy adres atd.). Náklady spojené s odstoupením od smlouvy (doprava, balné atd.) hradí v plné výši spotřebitel.
Odstoupení od smlouvy prodejcem
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v následujících případech:
• Zboží se již nevyrábí nebo nedodává
• U zboží, které nebylo skladem, se výrazně změnila jeho cena v okamžiku dodání
• V nabídce byla omylem chybně uvedena jiná cena Ve všech případech bude o vzniklé situaci zákazník informován.